Minciuni şi scuze

  Adevărul doare pe moment, minciunile lasă răni adânci în carne vie. Dacă ai fi crezut că mă protejezi de rău, mințindu-mă mi-ai făcut rău, deci practic niciun bine n-a fost de partea mea.
  Vezi tu, eu sunt bună, eu iert, dar n-o să iert mereu, pentru că de piatră nu-s, iar greşelile tale costă timp şi o să distrugă ceea ce am construit.
  Pot fi tot ce ți-ai dorit vreodată, iubita aia bună care te înțelege şi îți dă libertate, pot fi şi omul ăla gelos pe care nu prea vrei să-l vezi şi îl eviți chiar dacă sunteți împreună, depinde de tine ce meriți.
  Ar fi trebuit să-mi dovedeşti că meriți să fiu în dreapta ta, dar mi-ai dovedit că îți e mai bine să conduci cu scaunul gol.
  Ar fi trebuit să îți petreci timp cu mine, dar ai ales să fi mereu cu prietenii tăi, ce clişeu, de parcă ei ar fi familia pe care ți-o doreşti. Mă amuză.
  Aş fi vrut să îți dai interesul la fel de mult cum ți-l dădeai la început, ba chiar mai mult, pentru că şi eu o fac.
  Nu ți-am cerut flori, ți-am cerut afecțiune, nu ți-am cerut să mă iubeşti, aş fi fost paranoică. Ți-am cerut ceea ce îmi poți oferi. Niciodată mai mult.
  Te voiam aproape, dar ai început să te distanțezi din ce în ce mai mult pe zi ce trece.
  Urăsc să mă cert cu tine deşi a devenit obişnuință. Dacă ai înțelege din vorbă bună ceea ce îmi doresc, nu aş avea de ce să mai ridic tonul.
  Nici nu mă vrei, dar nici nu mă laşi, hotărăşte-te ce îți doreşti, căci voi pleca fără să-ți dai seama. Îți vei da seama când vei fi singur, acasă sau când mă vei căuta în ochii altei femei.
  Să te întrebi de ce n-am rămas, deşi în loc să plec o singură dată şi să uit tot, să-mi caut fericirea în altă parte, am ales să rămân de sute de ori lângă tine.
  O să doară, pe mine la început, pe tine mai târziu, probabil atunci când acea EA nu va fi ca mine, n-o va interesa unde eşti sau ce faci, cum te simți.
  Dar probabil că aşa va fi mai bine, dragul meu, poate acea EA îți va oferi libertatea de care ai tu nevoie, va fi perfectă pentru tine, iar la final o să începi să realizezi că nu tu erai cel pe care-l iubea, ci banii tăi.
   Nicio femeie care te iubeşte nu te va stresa cu mesaje sau nu-şi va dori să petreacă puțin timp cu tine, nu te va lăsa vreodată să îți înfrunți singur temerile.
  Aşa că, tu alegi, fie mă minți în continuare şi am să plec, iar tu o să îți găseşti femeia aia moale şi nepăsătoare pe care ți-o doreşti, fie începi să îți dai interesul şi construim un imperiu frumos. Nu eşti legat de mine, poți pleca oricând. Eu am sufletul legat de inima ta, dar ştii.. vorba aia.. te tai, curge sânge, dar se vindecă în timp, chiar de durează ani.
  Nu vreau să suferi, nu te-aş vrea lângă alta, dar nu-mi dai de ales, chiar dacă eu îți dau.

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine