Dependență de oameni

  Da, dependenţa de oameni este din ce în ce mai mare în cazul meu. Măresc doza zilnic și mai iau câte-o supradoză care mă pune la pământ și mă bagă în depresii care mai de care.
  Vezi tu, nu mă supun singurătăţii şi nu o slujesc pentru că o detest şi vreau să scap de ea cât mai repede. Sunt acea persoană care nu suportă 'libertatea de a fi singur' și a face orice vrea. Acum, fie vorba între noi, nu poţi trăi singur-cuc fără ca cineva să îţi lumineze faţa sau să îţi schimbe starea doar prin simpla prezenţă.
  Este greşit faptul că sunt dependentă de oameni, de fapt, sunt mai dependentă de ce fac oamenii. La modul "o îmbrățișare spune multe", ador acea strângere de corp şi totodată de suflet, pentru că atunci când inimile bat pe aceeaşi frecvenţă, se face o anumită conexiune între suflete.

Comments

  1. Cred ca toți suntem dependenți de oameni si pana la urma e ceva normal, suntem ființe sociabile.

    ReplyDelete
  2. Dependenţa de oameni face parte din existenţa noastră! Nu am putea trăi la fel de frumos, dacă nu am avea lângă noi oamenii.... să comunicăm , să schimbăm două vorbe! Vrem nu vrem, oamenii suntem şi oamenii fac parte din noi!

    ReplyDelete
  3. Eu o numesc dependenta de viata! Oamenii nu mereu sunt cel mai bun factor de avut pe langa tine!

    ReplyDelete
  4. Am mai citit un articol referitor la tema asta si eu ma consider dependenta de oameni. Dar cred ca aceasta dependenta, in anumite limite, este benefica noua, ne face sa ne simtim in siguranta, ne da o stare pozitiva, ne face sa avem incredere in noi.

    ReplyDelete
  5. Nu pot spune ca sunt in asentiment, cu toate ca sunt o persoana foarte sociabila.

    ReplyDelete
  6. La cat mai multe supradoze de calitate superioare!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine

Singuri, dar împreună