"Să te opreşti"

 Mi-a spus să mă opresc din a mai căuta oameni care nu vor rămâne lângă mine, să nu le mai ofer întregul suflet pentru că nu mi-l pot cuprinde în universul lor misogin şi neîncăpător, nici eu n-o să am loc mult timp acolo.
  Oamenii vin şi oamenii pleacă, oameni ca ei sunt mulți, oameni ca mine care vor rămâne poți să-i numeri pe degete.
  Ceea ce m-a sufocat mereu e că toată lumea caută un om lângă care să rămână, îl întâlnesc, dar nu-i oferă motive ca să nu plece de lângă ei. Pur şi simplu stă pe post de mobilier.
  Oamenii caută oameni rari care ştiu să se țină de promisiuni, ştiu cum să iubească cu adevărat, oameni care nu te lasă la greu, oameni ca mine. Dar nu fac absolut nimic ca să ne păstreze.
  Iar noi devenim fie răi, fie naivi, din cauza lor.
  Pentru că fie ne umple dezamăgirea, fie ne mai dorim căldură şi încă mai avem speranța şi puterea să mai încercăm o dată să iubim.
  Să ştii de la mine că oamenii răi sunt cei mai slabi, pentru că renunță la umanitate, la tot ce e cald în sufletul lor şi îngheață sentimentele, pe când oamenii puternici sunt cei care încă mai încearcă să găsească o jumătate de inimă în cineva.
 
  Dar azi m-am oprit, devin un om slab pe zi ce trece din cauză că m-am săturat să mă consum, m-am săturat să caut pe cineva care să ofere la fel de mult cât ofer eu. Nu, nu l-am găsit. Sper s-o facă el, într-un târziu de ceas.

Comments

Popular posts from this blog

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine

Singuri, dar împreună