Slăbiciunile ascund puterea


Pentru persoanele care m-au dezamăgit, nu o să vă iert niciodată, şi nu fac asta pentru că sunt slabă, fac asta pentru că a ierta înseamnă a avea slăbiciuni, iar pentru a nu ierta îți trebuie o doză de putere absolută, cea pe care eu am dobândit-o în timp.
 Atunci când îi acorzi o "ultimă șansă" unei persoane, ea se gândește deja la o altă șansă de a greşi şi a reveni din nou, primind iertarea de la tine, ştiind că vei fi acolo. Oamenii slabi nu se schimbă, oamenii slabi doar își modifică minciunile, şi ele tot la fel de slabe ca şi ei, iar dacă tu încă mai ai încredere în ei, probabil ești la fel de slab.
 Am cunoscut mulți oameni şi pe majoritatea i-am urât pentru că nu i-am putut agreea, le cunoșteam ticurile minciunilor încă de la prima conversație. Secretul e să fii atent, să măsori tonalitatea şi greutatea cuvintelor. Detaliile îți fac viața mai ușoară. Dacă înveți să citești un om, vei şti dacă să te îndepărtezi sau dacă să rămâi.
 M-au dezamăgit mulți, m-au mințit şi m-au înșelat, însă niciunul nu a primit o a doua șansă pentru că eu nu cred în ea. Cred în schimbare, îți dau timp pentru ea, însă trebuie să îmi dovedești că meriți acea șansă. Şi nu, nu cu flori la uşa mea la prima oră, aşa-mi dovedești doar că te am la degetul mic şi că ești atât de slab încât te pot controla, iar eu nu vreau să fiu un păpușar. Nu vreau să îmi spui ceea ce vreau eu să aud sau să faci ceea ce îți zic eu să faci. Ai propria ta gândire, propriul tău stil de a face lucrurile, propriul tău suflet. La fel cum eu fac doar ce cred eu că e bine, la fel şi tu trebuie să faci.
 Dacă ții în tine ceea ce te deranjează şi nu ceri sfatul nimănui, doar aștepți să treacă, nu ești puternic.
 Dacă nu îți arăți sentimentele, nu ești puternic.
 Dacă încerci să împaci pe toată lumea, nu ești puternic.
 Ideea e că trebuie să fii puternic să dai afară tot ce simți şi să spui ce te doare, să țipi până cineva te va auzi, dacă te ascunzi, vei fi dominat de slăbiciuni.
 Dă-i unui om puterea de a te doborî cunoscându-ți slăbiciunile şi nu-l lăsa să te doboare cu ele. Trebuie să fii deștept aici. E şi legat de încredere, dar mai mult de rezistență sufletească şi psihică.
 Trebuie să fii atât de tare încât să nu te rănească slăbiciunile tale proprii. Oamenii se vor folosi mereu de ele. Eu mi le țin la vedere de multă vreme, însă nimeni nu s-a folosit de ele pentru a mă pune la pământ. De ce? Pentru că nu le ofer șansa să o facă. Ei pot încerca, îmi dovedesc doar că nu sunt de încredere şi să-i trec la categoria "Oameni ce m-au dezamăgit".
 Fi tu cel care dă putere unui om, însă fi tot tu cel care i-o ia înapoi dacă nu o merită.
 Toate aspectele astea țin de cât de tare este psihicul tău. De asta eu mă înconjor cu sute de oameni, dar mă cunosc cu zece. Pentru că oamenii care te înconjoară nu sunt neapărat oamenii care îți vor binele.
  Fi tare, spune mereu ce ai de zis, nu-ți lăsa capul în jos, încă de mici am fost învățați să ne ținem capul tare pe umeri, nu uita niciodată de sfaturile mele, eu nu-ți voi face niciodată rău, eu îți sunt o prietenă ce te învață să trăieşti şi să țintești cât mai sus, încât să te uimești şi pe tine însuți.




                                                 liebe

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine