Obişnuiam să fiu bună, dar..

 Obișnuiam să fiu bună cu toată lumea, eram genul acel gen de om care te ajuta așa cum putea, mi-aş fi dezgolit oasele de pielea ce-mi ținea căldură şi ți-aş fi dat-o ție să te încălzești de răceala ce-o aveai în suflet. Da, aş fi păcătuit pentru tine. Mai ales pentru tine, copil stingher şi fără de liniște. 
 Vedeam în tine durere, atâta durere încât ai uitat să zâmbeşti şi doar afişai un zâmbet fals sau retoric. Am încercat să mă aproprii de sufletul tău, să-ți repun inima în mişcare, să te încălzesc. Dar n-a mers. Am renunțat, am reîncărcat speranța şi am încercat din nou.   Ştiam că noi doi eram scrişi în stele să ne întâlnim în această viață, știam de la început că împreună eram cei mai puternici şi nimeni nu ne-ar putea distruge ceea ce avem. Dar am ales să ne distrugem unul pe celălalt fără a ne da seama.
 Doi îngeri căzuți, nimic diferit, totul imperfect. Mi-aş fi rupt pene din aripile mele să ți le cos ție pe inimă, dar cu toate astea, tot degeaba; useless, cum zici tu de obicei.
 M-am lăsat pradă iubirii şi am ales să cad şi să cad din nou şi din nou, cad într-o prăpastie fără fund şi nu-mi pot deschide aripile să zbor afară din ea. Mi le-ai prins cu orgoliul ca într-o cuşcă şi ai aruncat cheia lacătului sau o ții ascunsă adânc, în tine, fără să-ți dai seama.
 Te-am iubit încă de când m-ai salvat de mine însumi, doar tu ai avut curajul de a o face, de a separa două personalități. Ai cules tot ce e mai bun din mine, copilaş.
 Ți-am dat motive să rămâi şi totuşi, ai ales să pleci lăsându-mă să cred că am fost bună, dar nu îndeajuns de bună pentru tine.
 Nu sunt dependentă de oameni, sunt dependentă de tine, conexiunea dintre noi doi e mai puternică decât orice conexiune la internet de pe planeta asta.
 Oricât aş vrea să mai lupt, nu mai am putere. Aripile-mi sunt rupte, inima e aruncată pe undeva pe jos, ochii sunt obosiți, mintea tulburată, sufletul... habar n-am dacă mai e pe aici.
 De azi nu mai sunt bună cu nimeni. De azi mă închid în mine şi aunc cheia. Dacă o vei prinde sau nu, e alegerea ta.
 Nu mă schimb pentru că majoritatea oamenilor s-au comportat hain cu mine, mă schimb pentru că acel om, cel mai important din viața mea, m-a îndepărtat încă de la început.

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine