Decizii


 Presupun că ai trecut măcar o dată pe lângă o oglindă mare, atât de mare încât să te vezi în întregime. De la părul brunet, blond sau vopsit în alte nuanțe şi fie dezordonat, fie coafat cât mai fițos.
 Priveşte-te preț de câteva minute şi analizează-te. Ești suma alegerilor pe care le-ai făcut în viața ta de până acum.
 Ai făcut alegeri bune sau rele, care te-au dus pe culmile cele mai înalte ale nervilor, întrebându-te cum dracu' ai putut să gândești în acel mod sau te-au făcut mândră de tine.
 Pierce în obraji sau flash în urechi? Păr roşu sau brunet? Unghii negre sau lac incolor? Pizza sau ciocolată? Să mă ridic din pat sau să mai stau 5 minute? Muncă sau "Azi sunt răcit."? O sun pe bunica azi sau aștept să mă sune ea? Mai pun o cană de cafea sau rezist până diseară? Îi dau block sau nu-l mai bag în seamă? Îi scriu eu prima sau aștept să-mi scrie el? Citesc cartea sau văd filmul? Ies afară pe vremea asta sau mă uit toată ziua la seriale? Iubesc sau rănesc? Trăiesc sau doar exist? Aștept să își amintească el sau îi amintesc eu de mine? Iert prietena aia care m-a mințit sau o las în trecut? Toate sunt alegerile tale, unele alese la nervi, negândite de două ori, altele gândite de mii de ori şi întoarse din fiecare perspectivă.
 Toate alegerile tale te-au construit, te-au făcut omul ce ești astăzi, puternic sau slab, cu ochii umezi sau pătrunzători.
 Şi crede-mă, la fel cum eu am ales să public articolul ăsta din cele peste 100 pe care încă nu le-am terminat sau mi-e teamă să le postez, la fel şi tu poți să te ridici din fața oglinzii şi să dai dracu' tot ce îți face rău și te face mai slab. Nimeni nu alege în locul tău, nici măcar eu. Eu sunt un simplu om, un simplu înger păzitor sau o simplă prietenă, depinde cum mă percepi tu. Poți să înveți de la mine sau să râzi de ceea ce am scris eu aici şi să spui că aberez şi să-mi şterg blogul că nu merită publicat. Şi nu, nu dramatizez. E fix alegerea mea că nu îl șterg şi continui să fac ceea ce mă vindecă.
  Acum e rândul tău. Vopseşte-te cum vrei tu, nu cum îți zice x că îți stă bine. Scrie-i tu prima, ai încredere în tine, el poate e luat cu treabă, fă tu primul pas, iar el va face cei 99 către tine. Iubeşte. Iartă. Trăieşte. Ținecont de sfaturile pe care le dai altor persoane. Bea câtă cafea vrei tu, scrie cât vrei tu de mult. Dă-ți demisia și încearcă ceva nou. 
 Doar ia o decizie. Nu sta între. Fie intri pe uşa aia, fie ieşi; e prea frig să o ții deschisă şi să stai în toc.
Alege. E alegerea ta.

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine