Tipuri de bărbați pe care i-am întâlnit

Atât timp cât e gratis să ai o relație în ziua de azi, toți o au. Dar puțini ştiu s-o îngrijească şi s-o hrănească cu emoții puternice, pentru a rezista în timp.
 Sunt genul de persoană care atunci când intervine monotonia în relație, încearcă s-o alunge până ce vede că orice ar face, nu e suficient, apoi își ia catrafusele şi pleacă. Atunci aleg pentru prima dată cu mintea şi nu mă las ghidată de inimă.
 Ştiți şi voi că inima e cea mai naivă şi sensibilă, ea e protejată de orgoliu şi de minte, dar cum se face că ea are controlul amândourora?
 Ast-fel, azi vorbim despre tipuri de bărbați pe care i-am întâlnit.

Bărbatul sincer e acel bărbat care are tupeul să-ți spună verde în față ce crede despre situația în care sunteți în momentul acela şi încearcă să analizeze pentru a găsi soluții potrivite, dacă e cazul. El nu te va minți niciodată, este loial doar ție şi tot ce face, face cu drag, pentru tine. Când ai nevoie de un sfat, nu ezita să i-l ceri, va fi onest cu tine şi te va ajuta. Dacă ai parte în viața ta de un bărbat ca el, nu-ți face griji că te va înșela.

Bărbatul "doar vorbe", l-am numit așa pentru că promite multe şi face puține sau deloc. E acel bărbat care ar fi în stare să-ți promită luna de pe cer, dar să nu ai parte de nimic. De el să te ferești. Nu-mi place genul ăsta de bărbat.

Bărbatul lăudăros, la prima întâlnire sau când ești cu prietenii, își găsește el ceva cu care să se laude, că el e poleit în aur, dar de fapt e metal care rugineşte după câteva zile. El minte ca să se ridice în standarde sau ca să atragă atenția pentru a impresiona pe cineva. Nici el nu-i prea bun, eu detest enorm de mult omul ăsta, am avut parte de el recent (iar din nefericire încă mai am).

Bărbatul romantic, e bărbatul perfect pe care orice femeie şi-ar dori să-l aibă în dreapta sa. E acel bărbat care te ridică în slăvi şi îți colorează viața în nuanțe cât mai vii. El te poate face fericită, te poate duce pe drumul către succes chiar. De ce? Pentru că atunci când afecțiunea lui cât şi suportul îți sunt oferite în mod constant, ai mai multă motivație să reușești. El nu te va lăsa niciodată la greu şi va găsi mereu o metodă să te facă să zâmbeşti, chiar şi în colțul gurii.

Tu ce bărbați ai întâlnit? Scrie-mi pe inablackmind@gmail.com şi povestea ta poate apărea pe blog!

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine