Scrisoare către iubita lui

                                                               
 
Bună, draga mea, poate că ți se pare super ciudată această scrisoare, dar am vrut să ştii câteva lucruri despre bărbatul de lângă tine. 
  Cândva era doar un copil, fizic cât şi psihic. Era imatur, nu te înțelegea, lovea totul în jurul său când se enerva. Lacrimile de pe obrajii lui se uscau rapid, nu-şi arăta sentimentele şi habar n-avea care era treaba asta cu iubirea. A avut momente când se ura pe el însuși din cauza oamenilor din jurul său care l-au dezamăgit, care l-au mințit și s-au jucat cu el ca și cu o paiață. Era nesigur pe el, sufletul său era pustiu şi rupt până ce eu am început să-l vindec. Şi nu a fost uşor, chiar deloc. Tu habar n-ai câte nopți am plâns sau de câte ori l-am lăsat să plece, cu riscul de a nu se mai întoarce niciodată la mine.       
 Copilul de atunci era trist şi rece, se închidea în el, până ce l-am deschis şi l-am cunosut cu adevărat. I-am ascultat povestea fiecărei cicatrici, i-am învățat fiecare gest, deja ştiam la ce se gândea doar după mimică. 
 Ochii săi ți-ar spune multe, dar ține minte că tu nu ești eu, noi două nu avem nici un lucru în comun. Deşi demonii săi îi câștigau încrederea mai mereu, îngerii mei erau nocivi pentru ei. Nu își putea linişti gândurile până ce eu nu eram acolo, lângă el. Ne-am jurat câte în lună şi-n stele, dar degeaba. La un moment dat totul a început să se sfărâme, puțin câte puțin până ce ultima frimitură de iubire m-a obligat să îl las să plece. Mi-am spus că dacă-l iubesc, trebuie să-l las liber. 
 Mă făcea să tremur când îmi atingea pielea, când îl simțeam lângă mine, al meu.. Mă surprindea mereu cu o floare sau cu un ”Știi că însemni totul pentru mine.” , să știi că lângă mine a fost fericit, sper că și lângă tine este. Dacă nu este, te rog să-l lași să zboare, nu-i tăia aripile și lasă armele jos, nu le pune pe masă. Dacă ți-a greșit iartă-l, poate copilul din el se mai manifestă din când în când, el nu merită să simtă durere. Am simțit-o eu pentru amândoi.
 Da, draga mea, eu am fost mereu acolo pentru el, tu abia ce l-ai cunoscut cu adevărat. Eu l-am schimbat, iar tu acum te bucuri de omul meu, modelat şi învățat de către mine cum să iubească o femeie. El îți va promite multe, dar nu-ți va oferi multe, ci mai puține. El încă crede că în relația noastră el a fost cel vinovat. Dar de fapt, de ce ți-aş spune ție astea? Nu are rost. El e al tău acum, am ales să sufăr eu pentru fericirea voastră.
 Te rog să ai grijă de el. Noi ne-am iubit, dacă el te iubește, nu se va întoarce la mine, dar nu înseamnă că mă va uita vreodată. Nici un bărbat nu uită femeia ce l-a ocrotit şi l-a învățat de bine, l-a hrănit cu iubire şi nu i-a dat drumul niciodată. Poate că l-am ținut din scurt şi nu i-am oferit destulă libertate. Poate că va fi mai fericit cu tine, draga mea. Nu am regrete, ce a fost între noi a rămas în trecut, de acum în colo tot ce contează sunteți voi; pentru voi, că pentru mine, tot ce contează sunt eu.
 Aș avea multe să îți spun despre el și despre temerile sale, dramele și crizele de gelozie isterică pe care mi le făcea, reproșurile la care eram supusă mai mereu, din cauza ta. Da, doar din cauza ta. Dar stai liniștită, nu sunt supărată nici pe tine, nici pe el, am trecut peste voi, m-am vindecat de golul ce l-a lăsat, poate pe parcurs altcineva îl va umple. 
 Voiam să îți spun de faptul că știam de existența ta, dar am preferat să tac și să nu îi spun nimic. Astfel l-am cunoscut mult mai bine, degeaba te-a ascuns adânc în suflet, te-am găsit. O femeie simte când ceva nu e în regulă cu bărbatul de lângă ea, nu-și face iluzii și planuri de viitor cu un bărbat pe care nu e sigură. Dar eu am continuat s-o fac, să-l împac, să-l iubesc în continuare până m-am lăsat pradă orgoliului și i-am dat drumul, ajungând în brațele tale.   Tu erai deja de mult pe urmele sale. N-am nimic cu tine, ești mai mică decât mine, poate tu ai alte idealuri, alte planuri, tu gândești diferit, poate tu-l iubești altfel, poate tu-i poți oferi mai multe decât i-am putut oferi eu.  
 Și ca să știi, atunci când am trecut prin sufletul unui bărbat, am lăsat urme adânci care nu se potrivesc altei femei, doar mie. Așa că să nu te sperii când va avea numele meu pe buze sau când te vei privi în ochii săi și-i vei spune că-l iubești, dar el o să păstreze liniștea, pentru că în ochii tăi ar putea fi imaginea mea. Să nu uiți că eu v-am vrut binele, am vrut să fie fericit el, în primul rând. 
 Iar tu, dragul meu, să nu uiți ce te-am învățat, să nu uiți că te-am iubit.

                                         Semnat fosta lui, femeia ce v-a lăsat să fiți fericiți

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine