Cunoaşte-te..

  Faptul că am sunt diferită de cei din jurul meu, sau cel puțin de generația mea, nu a fost o alegere sau doar un ambalaj pe care oricine şi l-ar putea pune peste suflet. Am întâlnit persoane care nu m-au putut accepta nici în ruptul capului, persoane care la un moment dat au încercat din răsputeri să mă schimbe psihic, dar au eşuat. Pentru că mentalitatea mea nu se poate lăsa influențată de cei din jurul meu. Sunt eu, am gândurile mele, sunt diferită şi dificilă.
  Au fost persoane care fie s-au îndepărtat de mine din motive superficiale, alegând că pot fi fericiți fără mine sau fără sfaturile mele, fie au ales să mă denigreze. Am încetat să mă rog de persoane să rămână în viața mea, chiar dacă viața mea avea nevoie de ele sau chiar devenise dependentă. Am renunțat la a le da motive să rămână.
   Au fost persoane care deşi îmi pormiteau sau chiar jurau că îmi vor fi mereu aproape, au plecat lăsându-mă pradă lupilor.
   Vezi tu, în toată viața asta trecem pe lângă persoane diferite, persoane care probabil că ni se aseamănă sau chiar pot deveni una cu noi, dar refuzăm să le privim. De la colegul de bancă până la doamna de la magazin care ne scanează produsele şi ne priveşte plictisită. Toată viața asta încercăm să cunoaștem persoane dar eşuăm. Pentru că nu putem să cunoaștem niciodată o persoană dacă nu ne cunoaştem pe noi înşine cu adevărat. Tu te cunoşi? Eu încă încerc să mă cunosc şi să îmi dau seama ce simt cu adevărat şi ceea ce trebuie să fac în continuare.
  Persoanele vin şi pleacă, asta facem noi in viața altora, suntem călătoare, parcurgem drumuri greşite căutând fericirea. Dar ai grijă, tu rămâi mereu, tu nu pleci niciodată din viața ta. Tu eşti personajul principal aici, cunoaşte-te.

                                                      Liebe

Comments

Popular posts from this blog

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine

Singuri, dar împreună