Într-o zi ai să regreți

  Mi-am zis că n-o să-i iert pe cei care îmi greşesc şi nu voi oferi a doua șansă.. până ce am oferit-o și pe a 5-a.
  Defectul meu e că am suflet bun deși mereu e distrus de paraziţi temporari ce încearcă să îşi facă cuib acolo dar îl părăsesc mai devreme sau mai târziu.
  Le-am promis tuturor care au renunţat la mine că vor regreta într-o zi, îşi vor aminti și le va părea rău. Știu, sună orgolios, dar orgoliul m-a pus mereu pe picioare după fiecare om ce a ieşit pe ușă.
  Am învăţat să rămân cu capul sus după fiecare ceartă sau despărţire şi încet, încet am devenit rece. M-am închis în mine şi n-am mai lăsat pe nimeni să pătrundă atât de adânc în sufletu-mi.
  Nu renunț la oamenii din jurul meu nici să mă omori, urăsc să renunț, dar am învăţat să renunţ la cei care au renunţat deja la mine.
  Unii ar spune că sunt rea, alții m-ar felicita că am reuşit să trec peste toate evenimentele din trecutul meu.
  Devenind cea mai bună variantă a mea îi va face pe toţi cei care au renunţat la mine să regrete. Chiar și tu, mamă, și tu vei regreta.

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine