Dezinfectează-ți sufletul

  Am ajuns acasă undeva la 22:30 și primul lucru pe care l-am făcut a fost să-mi dau toate brăţările jos, eu nu mi le dau niciodată jos. Am renunțat pentru câteva momente la tot ce mă încărca fizic și m-am afundat în suflet. Era vremea să fac curățenie, să îmi pun toate gândurile în ordine. De la relaţii rupte, prietenii false, lacrimi, zâmbete, amintiri, cești de cafea, certuri, scandaluri, muzică pentru oameni triști, oameni ce au plecat sus, până la ceea ce ești tu cu adevărat, tu cel de dinăuntrul tău, cel pe care-l ascunzi de toată lumea.
  Ia o gură de aer, liniștește haosul din mintea ta și alege să nu asculți nici cel mai minuscul sunet, chiar dacă e pentru câteva minute. Concentrează-te pe respirația ta. Așa te calmezi și nimic nu te poate deranja, nici cea mai mare temere sau cea mai puternică durere.
  Știu că e greu atunci când nu e nimeni lângă tine să îţi spună că va fi bine sau că îţi va fi mereu alături. Tot ce trebuie să faci e să te regăseşti pe tine însuţi. Să fii cea mai bună versiune a ta.
  Toate vor trece, fiecare palmă sau ceartă, fiecare sentiment pentru o persoană ce ţi-a făcut rău. Chiar şi trenul pleacă din gară, dar cu alţi oameni. Uită-i pe cei care te-au uitat și caută oamenii ce te vor ajuta să treci peste ei, cei care îţi vor fi alături. Prețuiește fiecare om ce îţi intră în viaţă, pentru că fiecare vine la pachet cu o lecție sau cu o prietenie pe viață. Caută acei oameni cu care poți fi tu însuţi, fără să te ascunzi că nu îţi este bine sau că te temi de ceva, ei vor ști. Te vor simţi şi-ţi vor fi aproape.
  Dă foc la tot ce îţi face rău, scoate din suflet și aruncă. Va fi bine. Dacă nu azi, mâine.

Comments

Popular posts from this blog

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine

Singuri, dar împreună