Renunță la cei ce au renunțat la tine

  Bună, sunt Sarah şi am învăţat prea târziu să renunţ la oamenii ce renunţaseră deja la mine. Nu puteam renunţa din cauză că acei oameni probabil îmi intraseră atât de adânc în suflet încât nu îi puteam scoate la suprafaţă şi preferam să-mi consum nervii şi lacrimile. Preferam să mă doară pe mine dar să fie ei bine, mai am momente când fac asta.
  Atunci când oamenii renunţă la tine, trebuie să renunţi şi tu la ei! Dar eu n-am făcut asta, am luptat pentru ei şi ei luptau contra mea. Pe la spate. De parcă nu am fi aliați ci inamici. I-am înţeles, i-am iertat, i-am primit înapoi doar ca să îşi îndeplinească scopul şi a doua sau a treia oară. Şi au făcut-o! Ca să vezi cât de falşi pot fi oamenii în ziua de azi.
  E ca şi cum ai găsi un şarpe rănit pe drum, l-ai lua acasă, l-ai hrăni şi l-ai îngriji iar el te va sufoca şi te va omorî. Ironia sorţii, nu? Viaţa e crudă şi oamenii-s la fel. Pentru că oamenii sunt plini de viaţă.
  Aşa că învaţă să renunţi la cei care renunţă la tine şi nu-i mai primi înapoi niciodată. Ţi-au greşit, uită-i şi lasă-i în trecut. Învaţă să nu mai ierţi.
  Vei ajunge să fii dependent de oamenii ce îţi fac rău şi vei regreta mai târziu că nu ai renunţat la ei devreme, înainte să îţi devină drog.
  Vezi tu, oamenii sunt letali pentru alţi oameni. Oamenii rănesc. Renunţă la toţi care îţi fac rău, zâmbește și treci peste.

Comments

Popular posts from this blog

Ai rămas

Singuri, dar împreună