Nu te-ai săturat nici tu de tine ..

Nu te-ai săturat nici tu de tine ? Nici tu nu ştii ce vrei , ba mă iubeşti şi e totul frumos , ba nu mă mai iubeşti şi respiri în tăcere lângă mine ca un suflet rece , aspru şi neatins de iubire . 
Poate ai şi tu problemele tale însă nu le rezolvi evitându-mă , nu le poţi rezolva doar gândindu-te la ele , te pot ajuta , mă pricep să ajut şi să înţeleg oamenii . Vreau să-ţi fiu aproape indiferent de orice s-ar întâmpla , dar.. din câte văd tu vrei doar să mă îndepărtezi . 
Mă răneşti , ştii ?
O zi , două . Apoi iar e totul bine şi frumos , ne dezmorţim din răceală doar ca să revenim şi să fim reci din nou . De ce ? Te ajută chestia asta ? Ştii.. am fost în locul tău , crede-mă , te înţeleg perfect . Ştiu cum e să fii rece şi să nu-ţi spui problemele altei persoane doar din cauza că îţi e prea teamă să n-o pierzi . 
Însă fix asta e şi chestie , nespunându-i ceea ce ai pe suflet şi purtându-te cu ea ca şi cum ai dispreţui-o n-o să ajute la a nu o pierde , chiar o să o pierzi . 
Să ştii că şi eu am pierdut multe persoane inclusiv pe mine doar din cauza că mă închideam în mine . 
Dar ştii ce ? Odată cu tine m-am regăsit şi pe mine . Mi-am regăsit sufletul pierdut acum ceva timp.. Chiar nu vreau să vă pierd .



Acum ai plecat din nou , acelaşi om rece , sec şi dur . Ai trântit uşa după tine când ai ieşit , nu tare , doar cât să se audă plecarea ta şi mi-ai lăsat din nou în suflet acel sentiment ca şi cum te-am pierdut . Încep să cred că trăiesc două suflete total diferite înăuntrul tău , iar dese ori cel rău câştigă. 

Şi da , m-am prăbuşit , am stat ceva vreme pe podea , te-am sunat , ţi-am trimis destule mesaje .. dar preferi să stai ascuns pentru o vreme , şi te înţeleg deşi asta mă răneşte .  
Să ştii că m-am ridicat de pe podea , acum aştept să te întorci şi să-mi aduci şi fericirea o dată cu venirea ta . 

Acum , eu sunt aici . Nu mă îndepărta , te aştept .

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine