Mesaj pentru viitoarea mamă vitregă

Hey , bună sau Săru'mâna ! Nici nu ştiu cum să mă adresaz sau cui. Să-ţi spun pe nume sau să te strig 'mama' ? <E un clişeu total!>
Poate tu mă cunoşti doar fizic sau nici măcar atât. Nu cred că am vorbit încă despre mine sau despre tine cu adevărat , poate doar conversații banale sau chiar deloc. Vreau să știi anumite chestii despre mine înainte să .. fim o familie, aș putea spune.
 
        Înainte să îmi fii 'mamă' vreau să-mi fii amică , prietenă sau chiar soră . Vreau să vorbim despre orice , de la trecutul nostru la prezentul și viitorul. Tu să ai încredere în mine chiar dacă în ține sau în altcineva n-ai. Îți pot fi cel mai bun prieten sau cel mai experimentat psiholog (Nu trebuie să fii nebun că să știi că ai nevoie de un pshiholog.) .
      Vreau să ne îmbrăcăm și să mergem la o cafea , nu contează cine plătește , tu doar să vii. Nu te vreau încordată sau să nu te simți în largul tău , vreau să te simți că-n familie , vreau să vorbim de parcă ne-am cunoaște de ani buni . Nu vreau să-ți fie frică să-mi ceri un sfat , chiar dacă eu sunt copil , să știi că am trecut prin multe chestii și am întâlnit și văzut destule la anii mei. Vreau să îmi fii aproape când am nevoie de cineva să îmi ridice capul și să mă pupe pe frunte în semn de 'totul va fi bine' , la fel voi face și eu.
       
 
                 Vrei să știi ceva despre mine? Păi, nu știu cum să încep , poate aș putea să încep prin a-ți spune că sunt o persoană bună cu cine e bun cu mine , nu știu cum să-ți explic .. voi fi cu ține exact cum ești și tu cu mine . Sunt creativă , ador să stau în cameră mea și să modific haine sau diferite ornamente , să desenez și să ascult muzică. Nu știu dacă te interesează ce muzică ascult însă .. să știi că ascult și rock , și nu , nu sunt satanista , să știi că rockerii sunt oameni buni , oameni care sar să îți acorde ajutor atunci când ai nevoie , rockerii sunt foarte de treabă , pe lângă faptul că sunt criticați pentru genul lor de muzică și pentru stilul vestimentar , ei nu jignesc la rândul lor pe ceilalți. Care este diferență dintre rockeri și ceilalți oameni 'normali'? Niciuna! Fiecare om e diferit în felul sau. Exact că și mine , și eu sunt diferită , nu fac parte din turmă , am defectele și calitățile mele proprii. Nu îmi place să copiez o persoană sau să fiu comparată cu altă persoană . Vreau să fiu independența în anumite circunstante. Gândesc foarte mătur pentru că așa am fost educata , și-ți spun , am avut o educație foarte foarte bună , nu mulți au parte de asta. Știu să mă integrez într-o comunitate , știu cum să îi întru sub piele unui om. Știu cum să îmi ajut prietenii , să le fiu aproape , însă.. și când mi-au greșit .. i-am ars . Nu sunt o persoană rea , am spus și mai sus , sunt o persoană bună , dar am fost rănită de multe ori și nu mai am încredere în oricine. Restul mă poți întreba singură, în privat.
 
        Să știi că pe mine nu mă interesează dacă ai 60-90-60 sau daci ai destule kilograme în plus , asta e neimportant pentru mine . Tu să fii tu , să nu te prefaci pentru părerea altora , ești frumoasă oricum, știi de ce ? Pentru că ești diferită , ai tu.. ceva al tău și trebuie să te mândrești cu el. Nu știu.. poate că e banal să ți-o spun însă.. vreau o familie , vreau o familie fericită și nu în ultimul rând vreau frați! Vreau să am grijă de ei , să îi învăț diferite jocuri , meșteșuguri , vreau să mă plimb cu ei prin parc , vreau să fiu acolo mereu pentru ei, la primul pas , primul sărut , vreau să știe că au o soră care le-ar fi aproape chiar și în cel mai prost moment și care ar luptă pentru ei , pentru că în ziua de azi.. oamenii sunt perverși și.. nu merită să ai încredere în oricine .
 
 Nu știu cât de tare te-a motivat ceea ce am scris aici sau dacă o să am vreodată curajul de a-ți da asta să citești , însă sper că vei fi o mamă bună ! 

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine