De ce am prieteni gay?

"De ce ai alege un prieten gay în locul unui prieten straight?"

     Aud destul de des întrebarea asta şi cred că e momentul să nu o mai ocolesc şi să răspund frumos şi calm, pentru că da , deţin cei şapte ani de acasă.
     Am prieteni buni sau foarte buni care sunt gay, da, frate, le plac băieţii! Şi tocmai, mă simt mult mai în-siguranţă cu ei decât cu un prieten straight! De ce? Pentru că sunt sigură că el nu s-ar gândi să 'sară' pe mine din moment în moment , pentru că după cum am observat , băieţii gay sunt mult mai atenţi cu fetele şi cu oamenii din jurul lor , nu se cred nici superiori nici inferiori , ba din contră , suntem egali !
      Da, sunt pro lgbt, înjuraţi-mă.

Comments

Popular posts from this blog

Singuri, dar împreună

Ai rămas

Renunță la cei ce au renunțat la tine